نمايشگاه بين المللی صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتی و تجاری ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيری از شركت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا می‌گردد فرصت بسيار مغتنمی است تا شركت‌های فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد اين صنعت، فعاليت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدايت نمايند.

اینوتن-در-هجدهمین-نمایشگاه-بين-المللی-آب
لذا به اطلاع كليه علاقه‌مندان و فعالان در اين صنعت مهم و كليدی می‌رساند هجدهمین دوره اين نمايشگاه بين المللی در تاريخ ۹ الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمايشگاه بين‌ المللی تهران با حضور اینوتن برگزار گردید. آئین افتتاح این نمایشگاه، صبح روز جمعه ۹ دی‌ماه با حضور “علی‌اکبر محرابیان” وزیر نیرو و مدیران ارشد صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب و نیز تعدادی از میهمانان خارجی برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران، در مجموع ۱۶۴ شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی از چهار کشور جهان اعم از کشورهای آمریکا، ایتالیا، کانادا و چین حضور داشتند.

اینوتن-در-هجدهمین-نمایشگاه-بين-المللی-آب

بر همین اساس در هجدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب، شاهد مشارکت هفت شرکت خارجی و ۱۵۷ شرکت داخلی بودیم؛ همچنین در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه آب و فاضلاب و تأسیسات مرتبط با آن حضور داشتند.

در نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب، کالاهایی چون لوله و اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، پمپ و ماشین‌آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، سد و نیروگاه‌های برق‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شیمایی، رنگ و پوشش، تصفیه آب خانگی، شیرآلات خانگی، نشت‌یابی، بلوئر و وکیوم و سیستم‌های اندازه‌گیری (کنتور) ارائه می‌شود.

اینوتن-در-هجدهمین-نمایشگاه-بين-المللی-آب

در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست‌های خبری مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه وزارت نیرو با حضور خبرنگاران و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله مدیریت مصرف آب و مشترکان و بررسی چالش‌های حوزه آب برگزار گردید.

  • تاریخ شمسی: ۹ الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱
  • تاریخ میلادی: January 2, 2023 – December 30, 2022
  • 4 روز نمایشگاه
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *