شبکه تبادل فناوری با برپایی پاویونی به همراه برنامه اینوتن، شرکت نانو اکسیر سینا و کیمیا کالای رازی در نمایشگاه ایران فارما شرکت کرد.

ایران فارما عنوان نمایشگاه شناخته شده در صنعت دارویی است. این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی، از سال 1393 و در شش دوره برگزار شده است. مشارکت چشمگیر شرکت­‌های داخلی و خارجی از این نمایشگاه حاکی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد در معرفی ظرفیت صنعت دارویی کشور در سطح جهان می­‌باشد.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما 2021) امسال در تاریخ 19 الی 21 مهرماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره)، چون ادوار گذشته توسط صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت گسترده انجمن‌ها و حضور بیش از 500 شرکت دارویی و صنایع وابسته برگزار شد.

چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن) به همراه دو کارگزار خود، در این رویداد بزرگ در غرفه شبکه تبادل فناوری با هدف بررسی نیازها و مشکلات شرکت‌های داوریی، حضور یافت که مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان داخلی قرارگرفت. امید است با گسترش فرهنگ نوآوری باز، شاهد پیشرفت‌های گسترده‌ای در شرکت‌های دارویی داخلی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *