مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی، تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری را برگزار خواهد کرد.

با توجه به ماده 11 قانون جهش تولید دانش‌بنیان و لزوم استفاده از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری و از آنجاکه بسیاری از متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات با نحوه ارائه درخواست، سرفصل‌های هزینه‌ای و مصادیق قابل قبول آن آشنایی ندارند، مرکز نوآوری و تحول دیجیتال در نظر دارد کارگاهی با عنوان ” آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری” را برگزار نماید.

این کارگاه همراه با جلسه پرسش و پاسخ خواهد بود. ارائه دهنده این کارگاه جناب آقای امیر قدیری مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری وستا و مشاور اعتبار مالیاتی شرکت‌ها می‌باشد.

سرفصل‌های کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی

  • شرکت در کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی رایگان می‌باشد.
  • سر فصل‌های مورد بحث در کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی
  • آشنایی با قانون جهش تولید دانش بنیان و مواد مربوطه
  • آشنایی با سرفصل‌های هزینه‌ای مورد قبول
  • آشنایی با تعریف تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری و مصادیق قابل قبول آن‌ها
  • آشنایی با فرآیند اجرایی برخورداری از اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و سرمایه‌گذاری

ثبت نام در کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی از طریق این لینک امکان پذیر می‌باشد.

زمان برگزاری کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی دوشنبه 30 بهمن 1402 از ساعت 14 الی 16 در خیابان وزرا، روبروی کوچه بیست و یکم، پلاک 82، اتاق بازرگانی تهران، طبقه هشتم می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02191034203 در تماس باشید.

کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی

کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی

معرفی مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق بازرگانی تهران

مرکز نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران در شهریورماه 1399 فعالیت خود را به آغاز کرد. این مرکز با هدف فرهنگ‌سازی، ترویج نوآوری، مهارت‌افزایی، تسهیلگری و رفع موانع کسب‌وکار و همچنین ایجاد ارتباط میان کسب‌وکارهای اقتصادی اتاق بازرگانی و اکوسیستم نوآوری کشور تأسیس شد.

این مرکز سعی دارد با بهره‌گیری از ابزارهایی از قبیل ارائه مشاوره‌های میز خدمت و تسهیلگری و رشد، نقش سازنده ای در فضای کسب و کار کشور ایفا نموده و با کمک به سیاست‌گذاری و تدوین دستورالعمل‌ها بر اساس قانون بهبود مستمر محیط کسب‌و‌کار در راستای حمایت از تولید دانش‌بنیان، یکسوسازی نیازهای بازار و تحقیق و توسعه علمی، از محصولات و تولیدات دانش‌بنیان حمایت کند.

این مرکز در صدد است با آموزش و مهارت‌افزایی نیروی انسانی، فرهنگ‌سازی و نفوذ فناوری نقشی سازنده در فضای کسب‌وکار ایفا کند. با وجود آنکه جامعه هدف این مرکز صنایع بزرگ، شرکت‌های فناور و نوآور، دانش‌بنیان‌ها، شتابدهنده‌ها، استارت‌آپ‌ها و… هستند، کسب‌وکارهای عضو اتاق تهران همواره در دریافت خدمات این مرکز از اولویت ویژه‌ای برخوردار هستند.

نظر شما درباره کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی چیست؟ در صورتی که نظری درباره کارگاه آشنایی با نحوه استفاده از اعتبار مالیاتی دارید، خوشحال میشویم آن را از بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید صفحه اینستاگرام اینوتن را دنبال کنید تا از اطلاع رسانی آخرین چالش‌های در حال ثبت نام باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *