بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشكی و آزمایشگاهی) به عنوان فراگیرترین نمایشگاه صنعت سلامت کشور در روزهای ششم تا نهم خردادماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی ایران هلث، ویترین بزرگی از ظرفیت‌های نامحدود تامین کنندگان اقلام پزشکی در ایران است و در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، شاهد رونمایی از محصولات جدید و دانش بنیان، برگزاری کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی، حضور هیات‌های تجاری خارجی و ده‌ها برنامه دیگر خواهیم بود که همه این‌ها بخشی از یک رویداد بزرگ است که علاوه بر وجه نمایشگاهی ایران هلث موجب غنای این نمایشگاه می‌شوند.

لذا به اطلاع كليه علاقه‌مندان و فعالان در اين صنعت مهم و كليدی می‌رساند بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث در تاريخ 6 تا 9 خرداد ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمايشگاه بين‌ المللی تهران با حضور اینوتن برگزار خواهد گردید.

به گزارش ستاد برگزاری ایران هلث 1402، در این نمایشگاه که با حمایت و پشتیبانی وزارت بهداشت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دیگر تشکل‌های حوزه سلامت کشور برگزار می‌شود، مهمترین دستاوردهای صنعت تجهیزات پزشکی، دندانپزشكی و آزمایشگاهی کشور در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته مخاطبین در جریان رویدادها و تغییرات فناوری و نوآوری‌های جدید قرار می‌گیرند.

نمایشگاه ایران هلث به عنوان دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در خاورمیانه از لحاظ وسعت و میزان مشارکت مخاطبین و گروه‌های هدف با حضور بیش از 500 شرکت تامین کننده اقلام پزشکی در 11 سالن و همچنین فضای باز برگزار می‌شود و به علت حضور بیش از 100 شرکت دانش بنیان، در تقویم حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی قرار داشته است.

حضور اینوتن در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث

شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی ایران هلث

از این میان تعداد 391 شرکت داخلی و 109 شرکت خارجی با رشد 60 درصدی نسبت به دوره گذشته، به صورت نمایندگی‌ فروش یا به صورت مستقیم از کشورهای چین، روسیه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، سوییس، دانمارک، کره جنوبی، هند، استرالیا، ژاپن پاکستان و تایوان مشارکت داشته‌اند. گفتنی است ایران هلث 1402 علاوه بر سالن‌های نمایشگاهی، شاهد برپایی 30 کارگاه تخصصی به صورت حضوری و آنلاین و همچنین 5 پنل اصلی هستیم.

پنل های این دوره شامل هوش مصنوعی، منابع انسانی، بازاریابی و فروش، گازهای طبی و ارزیابی بالینی تجهیزات پزشکی است که می تواند فرصت مناسبی برای ارتقاء دانش و آگاهی علاقه مندان به این صنعت ارزشمند باشد. تدارک ویژه‌ای که برای حضور هیات‌های تجاری مختلف از کشورهای منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای ترتیب داده شده، سبب تقویت وجه صادراتی و بین المللی این نمایشگاه شده و فعالان این صنعت امیدوارند که بتوانند در طول این نمایشگاه ضمن ارتباط و تعامل با هیات‌های تجاری، گام‌های مناسبی را برای صادرات و ارزآوری بردارند.

در طول برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشكی و آزمایشگاهی) بخش ویژه‌ای نیز به صورت پاویون میزبان استارتاپ‌ها، شرکت‌های نوپا است و در کنار آنها دستگاه‌های ذیربط نیز، اقدام به معرفی حمایت‌ها و تسهیلات ویژه خود به آن‌ها خواهند کرد. حضور تیم‌های تخصصی از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های پزشکی سراسر کشور و همچنین نمایندگان دانشگاه‌های علوم پزشکی، بر جذابیت‌های ایران هلث افزوده است و این موضوع سبب استقبال چشم گیر مشارکت کنندگان شده است.

گفتنی است ستاد برگزاری نمایشگاه و همچنین هاب برگزاری دوره های آموزشی در نمایشگاه ایران هلث امسال، در سالن 35 مستقر خواهند بود و برنامه ریزی برای جلسات رو در رو برای فعالان اقتصادی، کارشناسان، صاحب نظران و علاقه مندان صنعت تجهیزات پزشکی ترتیب داده شده تا ظرفیت مناسبی برای استفاده‌های دو سویه بین افراد حقیقی و حقوقی در این رویداد بزرگ فراهم شود.

در صورت نیاز می‌توانید تمامی چالش‌های مربوط به این حوزه را اینجا مشاهده کنید.

اطلاعات بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث

پوستر بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران هلث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *